gaat je vraag over
Activiteiten Lees eerst de pagina ‘workshops’.
Product Lees eerst de productomschrijving in de webshop.
Verzenden Lees eerst de onderzijde van de website of de algemene voorwaarden.
Heb je een vraag over een Haakvrouw-patroon? Word dan lid van de Haakvrouw Vraagbaak-groep op Facebook.
veel gestelde vragen
Kan ik ook losse patronen kopen van Haakvrouw? Je werkt in principe met de patronen uit de boeken, tenzij anders aangegeven. Van een select aantal ontwerpen zijn losse patroongidsen beschikbaar. Help! Ik ben mijn patroon kwijt. Aah shit! We vertrekken de patronen slechts één keer en alleen op print, nooit digitaal. Wanneer ontvang ik mijn pakket? Je krijgt vanzelf een track & trace-code gemaild. Eerder is je pakket dus NIET op de post gegaan. We verzenden binnen 3 werkdagen, tenzij anders aangegeven (weekendbestellingen gaan dus woensdag weg). Binnen die gestelde tijd beantwoorden we geen vragen over pakketten. Geen paniek, kalmte kan u redden. PostNL geeft steeds aan dat mijn pakket vertraagd is, wat is er aan de hand? Helaas stuurt PostNL al notificaties op het moment dat wij je verzendlabel aanmaken, terwijl er dan nog niets de deur uit is gegaan. Wacht alsjeblieft op de mail die je van ons krijgt. Ik vind de verzendkosten aan de hoge kant. Je betaalt precies wat wij ook betalen. Grote spelers (bol, amazon...) betalen slechts 1 cent per zending, omdat kleintjes als wij dat compenseren. En dan hebben we het nog niet eens over de kosten voor het betaalverkeer, verpakkingsmateriaal en software(beveiliging). We verzenden altijd met track & trace, hoe klein de order ook. Verzendingen naar het buitenland zijn bovendien verzekerd, zonder onderscheid tussen pakket of bus (onze pakketdienst geeft geen andere opties). Ik snap het even niet meer. Wat nu? We beantwoorden vragen over Haakvrouw-ontwerpen op de Haakvrouw Vraagbaak op Facebook (eerst lid worden). Advies & uitleg in de winkel alleen over aankopen bij Haakvrouw.