Veelgestelde vragen
Over product Lees eerst de productomschrijving in de webshop.
Over verzenden Lees eerst de onderzijde van de website of de algemene voorwaarden.
Ik wil je bellen Dat gaat helaas niet, sinds enige tijd hebben we geen telefoon meer in de winkel. Het is erg storend als er gebeld wordt, klanten in de winkel verdienen onze volledige aandacht. Mailen kan altijd op [email protected], of vul het contactformulier in. Dan kunnen wij zelf een rustig moment uitkiezen om je vraag te beantwoorden.
Heb je een vraag over een Haakvrouw-patroon? Gelieve deze vragen niet via de mail of het contactformulier te stellen. Word lid van de Haakvrouw Vraagbaak-groep op Facebook, daar kunt u terecht. Houd er rekening mee dat we niet altijd direct kunnen reageren. Zo zijn we wel eens onderweg, een dagje uit of naar het theater. Dat doen Haakvrouwen ook!
Kan ik ook losse patronen kopen van Haakvrouw? Nee, je krijgt patronen gratis bij aankoop garens.
Help! Ik ben mijn patroon kwijt. Aah shit! We verstrekken de patronen slechts één keer en alleen op print, nooit digitaal.
Wanneer ontvang ik mijn pakket? Je krijgt vanzelf een track & trace-code gemaild. Eerder is je pakket dus niet op de post gegaan. We verzenden na 3 werkdagen, meestal eerder, tenzij anders aangegeven (weekendbestellingen gaan dinsdag of woensdag weg). Binnen die gestelde tijd beantwoorden we geen vragen over pakketten. Geen paniek, kalmte kan je redden.
Ik vind de verzendkosten aan de hoge kant. Je betaalt precies wat wij ook betalen. Grote spelers (bol, amazon…) betalen slechts 1 cent per zending, omdat kleintjes als wij dat compenseren. En dan hebben we het nog niet eens over de kosten voor het betaalverkeer, verpakkingsmateriaal en software(beveiliging). We verzenden altijd met track & trace. Verzendingen naar het buitenland zijn bovendien verzekerd, zonder onderscheid tussen pakket of bus (onze pakketdienst geeft geen andere opties).
Ik snap het even niet meer. Wat nu? We beantwoorden vragen over Haakvrouw-ontwerpen op de Haakvrouw Vraagbaak op Facebook (eerst lid worden). Gelieve deze vragen niet via de mail of het contactformulier te stellen. Advies & uitleg in de winkel alleen over aankopen bij Haakvrouw.
Ik wil gratis spullen of geld voor loterij/goed doel/bingo/kienavond. Er komen bijna dagelijks dergelijke verzoeken binnen, maar we gaan daar nooit op in. Het leven en ondernemen is erg duur voor een eenvrouwszaak/alleenstaande moeder. Gelieve verzoeken voor geld of gratis spullen te richten aan grote spelers die hier (wel) geld voor beschikbaar hebben.
Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.